måndag 23 april 2018

Till hemmet



Mina föräldrar, min syster o hennes son åkte till Jysk och IKEA igåe så då passade vi också på att åka med. Vi valde också att Nilo skulle få stanna hemma med min mormor, för han skulle bara bli less att gå så mycket i affärer, det skulle vara mycket stop med att byta blöjor och amma också. Det är roligt att bara få tid med Ian ibland, han behöver verkligen bara tid med mig och Vito ibland nu när Nilo har kommit. Ian och jag tog först tåget in själva till mina föräldrar så han och Alec fick leka med varandra innan vi skulle åka. Det var jätte kul att få den tiden med Ian❤. Vi var på Jysk och IKEA och vi köpte nya möbler och inredning till balkongen och en madrass till Ians växasäng och en matstol till Ian och lite mer. Inne på Jysk så sprang Ian och alec med vattenpistoler (utan vatten) och jaga varandra sen tog jag en vattenpistol och var med o lekte haha 😆. 
Idag har jag byggt ihop möbler och fixat på balkongen, det gick jätte bra Ian var så duktig och hjälpte mig ☺.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar