måndag 7 maj 2018

Min helg




Lördag 

Nu har sommaren börjat! Det har varit jätte varmt i helgen och då har vi varit ute och gjort massor med kul☺.
I lördags så åkte min sambo upp till Leksand och hade en minnesstund för sin farfar och var borta hela Dagen och hela kvällen. Så jag åkte tåget in med barna till min syster och hennes son. Vi gick till stadsparken och åt picknick och barnen lekte. Sen gick vi mammor och shoppade. 
När jag och barnen var hemma vid 18.00 ungefär så beställde Ian och jag pizza och satt och åt på våran balkong.. det var fortfarande jätte varmt då. Sen när Nil somna så tog Ian och jag fram chips och jordgubbar och mös till en film.






Söndag

Igår så var det jätte varmt också över 20°C så jag och barna gick ut på balkongen och åt jordgubbar och dom fick bada på balkongen för första gången☺. Sen gick hela familjen ut och åt korv och glass i värmen. När vi kom hem så kom mina föräldrar och Ians kusin. Vi satt ute på balkongen och fikade och Ian och Alec hade jätte kul och lekte😍.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar