onsdag 8 april 2015

Kan inte sova:(


Hallo ... Nu ligger jag i sängen och kan verkligen inte sova  det är nog för att jag sover ensam inatt, det brukar alltid vara så när jag sover ensam då kan jag inte sova för är så jävla mörk rädd och hatar att vara ensam när det är mörkt och tyst.
Jag sover ju alltid men min kille, jag har blivit så van med det nu så hatar när han inte ligger bredvid mig och håller om mig, för när han gör det då känner jag mig trygg  Men nu är han tyvärr inte här för att vi behöver vara ifrån varandra också lite så vi inte redan tröttnar på varandra. Men det är så sjukt för direkt när vi har sagt hejdå då saknar vi varandra redan  det går helt enkelt inte att vara utan han.
Men men nu ska jag nog stänga av datorn och försöka sova för kommer vakna en hel del på natten också, det gör jag faktiskt alltid nu när jag är gravid eftersom att man pissar väldigt mycket när man är gravid...sjukt jobbigt, så då vaknar jag upp typ två gånger på natten att jag är pissnödig så jag måste gå på toa eller att jag är hungrig så att jag måste äta nåt.




(Väldig suddig bild)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar