tisdag 21 april 2015

Hände en sak när jag var på arbetsförmedlingen idag...

Idag så var jag på arbetsförmedlingen för att söka ett jobb för måste ha en inkomst när jag jag får mitt barn, jag har ju ingen utbildning för jag hoppa av gymnasiet.
Jag kan ju jobba när jag är gravid men inte när jag har fått mitt barn då får jag gå på soc eller få föräldrarpenning, sen när ungen har blivit större och går på dagis då ska jag plugga till en utbildning så jag kan skaffa ett riktigt jobb för vill inte gå på soc helalivet.

Det jag skulle komma till var att när jag stod och prata med den här kvinnan så började jag först må dåligt, sen blev det ett sånt j*vla tryck i mitt huvud och det börjades kännas som att jag hade psykos att jag var helt drogar, jag svettades det bara rann i ansiktet och jag såg rött, kvinnan jag snacka med fick röd hy... haha jag såg henne röd det var hur läskigt som helst och jag höll på att svimma så jag sa åt henne att jag ville sluta mötet och gå ut för jag klarade inte den känslan, det var den värsta känslan jag har varit med om! kändes som att jag skulle dö!!.

Men det var goda nyheter iaf, jag skulle egentligen få nåt jobb eller praktik inte förnst 3 månader men när jag sa att jag hade svårigheter (dyslexi) så vill hon skynda på att jag skulle få jobb, så jag ska komma tillbax dit redan på måndag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar