fredag 10 april 2015

Inatt


Omg! inatt mådde jag sjukt dåligt!
Jag mår ju oftast dåligt nu när jag är gravid men inatt det var verkligen illa ska jag säga.
Det började med att min kille och jag satt i soffan sen började jag må illa så jag la mig ner i soffan, sen skulle han och jag gå och lägga oss men jag pallade inte gå till sängen så han frågade om han skulle bära mig dit.. hehe gullig kille jag har. 
När vi la oss i sängen så kändes det mycket värre jag blev snurrig i huvet och illamående, jag låg typ en timme och hade så men sen somnade jag, men sen efter ett tag så vaknade jag igen när min kille sov och hade det mycket värre jag kunde verkligen inte ligga still jag kände mig hög det snurra i huvet och blev helt varm först i huvet sen blev hela jag blev varm och det stickte i min naveln (brukar bli så när man är gravid), jävligt jobbigt var det men sen somna jag och kände mig bättre på morgonen

Ah just det nu börjar det göra ont i mitt ben igen!!, så j*vla jobbigt att det aldrig blir bra, jag får väll gå med dom där j*vla kryckorna igen då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar