onsdag 20 maj 2015

Fyller år idag

Idag fyller jag 18 år!, förut innan jag blev gravid så tänkte jag fira min 18 års dag med att gå ut på med några polare, men det kan ju inte jag göra nu när jag är gravid, men jag tycker att det är rätt skönt faktiskt jag har tröttnat på festande nu när jag är gravid, det är skönt att fira med familjen

Idag har min familj och jag gått ut och ätit kinabufe och då fick jag öppna presenterna som jag fick av syrran, sen åkte vi hem och då kom det främmande och åt massor med tårta och cupcakes jag hade bakat

Men nu är jag så j*vla trött nu, så ska nog sova snart.

Mums


 Så gullig min syrra skrev på kortet


 
Fick saker till barnet av min syrra

Fick pengar av några, man blir rik på att fylla år


Fick linnen av faster


Sen fick jag ju en dator av morsan och farsan förut som jag la ut i ett tidigare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar