onsdag 11 november 2015

Ny familjemedlem



Hejsan igår så följde jag med min kille som skulle tatuera sig hos en vän till honom, när vi kom dit så hade han massor med kattungar som var till salu också och det var en katt som var jätte social som både min kille och jag blev kär i så vi köpte hem henne.

På vägen hem så var hon lite gnällig, jag stannade på affärn medans min kille tog hem lilla Teguila för att jag skulle köpa kattsand och kattmat.
När jag kom hem så åt jag en lasagne till middag och Teguila la sig i mitt knä och fick smaka lite lasagne, sen så myste min kille o jag och Teguila i soffan och hon låg och sov på oss helatiden.
På natten så var hon lite jobbigt för att vi fick inte sova för att hon ville gosa helatiden och på morgonen fick jag inte vara själv jag kunde inte bädda sängen eller duscha och sminka mig själv, den här katten är som ett plåster hon kan inte klara sig själv hon måste springa efter en helatiden, det är gulligt men jätte drygt!.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar