torsdag 19 maj 2016

6 hela månader gammal



Igår så blev Ian 6 månader, ett halvår har redan gått sen han föddes.. tiden går så himla fort, jag vill inte att han växer nå mer
När man är 6 månader får man börja med gröt, så Ian fick det på morgonen.. första gången an smaka det men han var inte så jätte förtjust i det hehe.

Imorgon fyller jag också år, jag fyller 19 år och imorgon ska mina föräldrar komma hit med en säng till oss som jag har önskat mig för våran är så trångt att ligga alla tre i den sängen. Så jag ska bjuda på middag imorgon också, men jag ska inte fira min födelsedag imorgon  för att det ska regna då, jag ska fira den på söndag när det blir soligt och fint väder, så vi ska sitta ute på vår ute går och äta smörgås tårta och choklad cupkase till efterrätt. Dom som kommer är mina föräldrar, mormor o morfar och min syster och hennes son, se så kommer vito familj.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar