tisdag 25 oktober 2016

Akut tandvården



Hejsan igår ikväll så lekte Ian och jag tagande som vi gärna varje dag.. han älskar när jag jagar han. Men så kröp han och då hamnade han konstigt med armen så han ramlade och slog i sina tänder så det börja blöda.. det vae jätte hemskt!!.
Så idag fick vi en tid till tandläkarna för att dom skulle titta så att inte nån tand skulle vara trasig. När vi kom tid så träffa vi en jätte snäll kvinna och när hon tittade på Ians tänder och han var så duktig att öppna munnen helatiden tills hon var klar, så han fick ett klistermärke efter besöket som han tyckte så mycket om.

Sen gick vi och åt och handlade inför halloween festen som vi ska ha hemma, vi hittade en pumpa också. Ian gillade att smeka pumpan så jag sa till han att den kallas pumpa och då sa han klart och tydligt "pumpa".. alltså han är inte ens ett än och han kan säga mamma, pappa, tack och massor med andra ord.. men pumpa trodde jag inte att han kunde säga och till o med första gången jag säger det hehe.




Klistermärket Ian fick.


Pumpan vi köpte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar