onsdag 12 oktober 2016

Bus och lek



Idag så åkte Ian och jag till stan för att han skulle få leka i lekrummet i biblan. Klockan var 1 och Ian brukar sommna typ 11 på dagen, så jag var tvungen att söva han innan vi gick till bibblan. Så han somnade och jag gick och tog en fika medans och tittade lite i affärer, sen hade han vaknat och då gick vi till biblan och där var en annan bebis som var 3 månader yngre än Ian, dom blev så glada när dom såg varandra och dom lekte helatiden.. så söta!.

Vi lånade hem lite barnböcker och sen gick jag och köpte fika för vi skulle hem och fika hemma hos mina föräldrar. När jag kom hem så kom vitos syster och hennesen son på besök så vi gick alla och fikade hemma hos mina föräldrar.  Nu är vi alla hemma hos oss och barnen har somnat.

Godnatt!.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar