söndag 14 maj 2017

Hyrt stuga



Hejsan i helgen så åktr Ian, jag och min sambo och mina föräldrar till en jätte fin kampingen som vi var på förra året. Vi hyrde stuga och mina föräldrar hade deras husvagn.
Det var jätte mysigt att bo i en stuga, vi åt där, vi mös och titta på film.. Men det var jätte svårt för mig på natten son är gravid för en stuga har ju inte en toa så jag var tvungen att gå ut på toa hundra gånger på natten, ja orkade inte gå till service husets toaletter helatiden. Men det var så mörkt och läskigt så jag kunde inte alls sova dom två nätterna gör jag var orolig att jag skulle bli pissnödig hemma natten, sen var jag tvungen att gå var tredje timme.. Ush då jobbigt!.

Få fredagen och idag var det inte nå varmt men på lördagen blev det jätte varmt. Vi gick till vattnet och åt på en jätte fin restaurang och sen så gick vi ner på stranden och sanden var så varm och skön så vi la oss ner på den och sola och det var jätte varmt och skönt. Sen fortsatte vi att sola när Ian hade somnar utanför husvagnen och det var jätte varmt, det gick inte och sitta så länge i solen för det var för varmt typ, men jag blev brun iallafall😎.. jag blir jätte lätt, bara jag sitter ute i 10 min så får jag färg, det har alltid varit så med mig. 
Sen på kvällen så grillade vi.

Vi var tvungna att checka ut från stugan klockan 11 redan!.. så det vart lire stressigt. När vi åkte hem så stannade vi och fika på ett fint ställe vid vattnet med husvagnen och sen stannade vi och åt när vi var nästan hemma.

När vi kom hem så packade upp och sen så gick Ian och jag ut för det var rätt varmt här hemma. Vi ritade med gatukritor, gungade och gick en promenad. Och nu är vi inne och vi har ätit och busat och nu sitter Ian och jag bara och myser.






                    Ians måltid på restaurangen😉.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar