tisdag 2 maj 2017

Min valborg



På valborg så åkte jag, Ian, vito och mina föräldrar in till Uppsala till min syster och åt jätte god mat som hon hade fixat och efterrätt.
Sen åkte vi till majbrasan som började halv nio.. jätte sent faktiskt. Men vi tog bussen och det klev på fullt med människor så det blev helt fullt och det blev jätte varmt för alla på bussen, vi öppna fönstren men det hjälpte inte, så Ian blev ledsen  tillslut för att det var så varmt och jag blev fanns arg på busschauffören gör det borde vara en maxgräns på hur många man får ta in på bussen för dem fanns ju ingen luft alla människor led typ och jag var jätte rädd att nån j*vel skulle ramla över Ian. 
När vi kom  fram så var det ju jätte mycket folk men Ian tyckte om att titta på fyrverkerierna med  hans kusin vart rädd. 
Sen gick vi hem istället för att åka buss och det var jätte långt vi gick ju fel väg från början så att vi fick vända; så vi fick gå jätte långt! Men  Ian sov då. Sen var det så skönt att åka bil hem, för jag var så trött och frusen!.
Nästa gång firar vi inte valborg i uppsala men det var jätte trevligt hemma hos min syrra iallafall😀.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar