söndag 28 maj 2017

Morsdag och bad



I år så firar jag Morsdag för andra gången!👍.. det känns så underbart!.
Men idag så firade jag min mamma genom att ge henne presenter och jag bakade en rabarber jag till henne.

Idag var det ju den varmaste dagen hittills och då tyckte vi att vi kunde åka och bada, så Ian, jag och hans mormor och morfar åkte till ett utebadhus och badade och åt.. jätte mysigt😁.

Vi åkte hem till mina föräldrar och grillade efteråt, Vito kom också och Ians kusin och hans pappa kom och grillade med oss också, Alecs mamma (min syster) hon kunde inte komma eftersom att hon skulle jobba i 14 timmar idag.

Nu är vi hemma och alla är jätte trötta efter idag så Ian ska strax sova och vi ska passa på att se en bra serie vi har börjat följt och sen sova. 
Så god natt! 💤.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar