tisdag 2 maj 2017

Mycket planer i två dagar



Hejsan! Både igår och idag så har vi gjort massor har nästan ej varit hemma.

Igår åkte jag och Ian in till stan för att hämta en sladd som vi glömde hemma hos min syster på valborg. Men vi fick vänta ett tag på att hon skulle komma hem, för hon var inte hemma just då, så jag tittade lite i affärer en stund men dom stängde så tidigt så vi hade inte så mycket att göra så Ian och jag gick och delade på en pizza tillsammans och sen gick vi och hämta den. Vi missade tåget som vi skulle ta också så vi tog en fika tillsammans innan tåget kom.
Vi var hemma vid klockan nio och jag som ville vara hemma vid 7 men allt tog sin tid. Sen var ju jag tvungen att gå och lämna tillbaka tågkortet hos mina föräldrar så Ian hade ju så kul där som han alltid har och man kommer aldrig där ifrån haha så vi var hemma vid 11 tyvärr.. vilken jobbig dag för bara en sladd!😠.




Idag så gick Ian på dagis i 4 timmar bara och jag fixade lite med jobb medans. När jag hämtade han så åkte vi in all tre med hunden till lill stan om man kan kalla det så (vill inte skriva nå namn på ställena). Vi tog en glass allihop och sen gick vi och handlade kött och sånt och åkte hem och grilla och Ian lekte lite på gården och sen gick vi till lekparken. Det kändes verkligen som sommar i det var jätte varmt man svettades.. jätte nice. Sen gick Vito och Ian över till grannen och jag stanna hemma och fick en egen liten stund. Nu är klockan 9 och Ian ska sova nu!😊.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar