tisdag 22 augusti 2017

Så jobbig dag!



Som jag skrev igår när jag var hos barnmorskan så var hon tvungen att klämma på min mage allt vad hon hade, för att hon inte kände riktigt hur barnet låg. När jag vaknade upp i morse så märkte jag hur öm jag var i magen alltså det kändes som träningsvärk i hela magen, så jag hade jätte svårt att gå och det gjorde ju tusen gånger ondare när lillen sparka i magen och jag som skulle åka till sjukhuset med Ian idag för att göra en kontroll på han. 
Jag var ju tvungen att stressa och ta ut hunden flest fast jag hade så ont och hon är en amstaff och hon är så stark och drar så det var ju inte lätt när man inte ens kunde röra sig, så jag blev så stressad och arg.
Jag gick sedan som en snigel till tåget med Ian.

Kontrollen gick iallafall bra fast Ian var så trött, han fick leka och lyssna på stetoskop. Efteråt så satt jag mig med han ute och åt en varsin sallad.
Det var en granne som ringde mig och fråga om hennes barnbarn och Ian skulle leka när vi kom hem.. men alltså jag hade ingen ork jag så att Ian och jag behövde vila lite först hehe. Så nu har jag vilat en stund och Ian vilar fortfarande så jag passar på att kollar på lite vloggar och samtidigt som jag bloggar😉.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar