onsdag 13 september 2017

Det går så himla sakta




Idag var jag inne på kontroll igen och det visade sig att jag var öppen 2 cm som man ska vara, men livmodern var inte tillräckligt mjuk och därför bad dom mig att vänta ett litet tag till. dom retade lite på hans huvud när dom körde gyn för att det kan sätta igång lite, så nu sen dess så har jag haft så ont och inte kan rör mig så mycket.. det kanske är för att det börjar hända lite mer eller att jag bara är öm eller något. 
Dom sa att det förhoppningsvis skulle hända nåt snart men antingen inte så ska jag komma tillbaka på måndag och då sätter dom igång mig.

Nu ska jag försöka göra allt så att lillen vill komma ut. jag ska packa som en galning eftersom att vi flyttar om 2 veckor.. jippi!👏😀.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar