fredag 8 september 2017

Friyay



Äntligen fredag och helg!. Jag tycker helgen är så mysig när man har barn. Det är inte som när man är ung och ville gå ut varje Fredag, nej nu vill jag bara mysa och äta massor med gott och titta på en bra familjefilm med min son och sambo.

Idag vaknade vi 07.00 och vi gick upp och åt frukost, jag hat städat, Ian har badat medans jag tog en lång dusch och nu har han och jag tagit en vilostund på dagen.
Sen ska vi laga en god middag och sen kanske en liten höstpromenad i kylan.. men om man klär sig varmt så blir det mysigt hehe👍😉. 
Sen har vi vår lilla myskväll!. Fast jag går alltid och oroar mig om vi ibland inte hinner med myskvällar ifall bebisen vill ploppa ut innan, men det brukar faktiskt hända mest på natten dom vill det👍.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar