tisdag 5 september 2017

Lång väntan




Hur länge ska jag gå med förvärkar innan det händer något?!... Jag har blivit så irriterad och deprimerad av den här väntan!.

När jag var inne på förlossningen så kändes mina värkar mest på natten när vi var in och då var det liksom svårt att andas igenom dom och dom var ganska täta. Men sen vi kom hem från förlossningen så har jag inte haft så kraftiga längre, jag har inte så mycket på dagen jag börjar få dom klockan 17.00 mot kvällningen men inga sen på natten som jag har haft innan och det känns så jobbigt eftersom att dom avtar och då känns det som att det inte händer någonting och dom här värkarna inte gör ett skit med att sätta fart på barnet.
Men idag så har jag hållt igång kroppen och min sambo och jag har kört färdknäppen och efter det så känner jag värkar nästan hela tiden nu och klockan är inte ens fem, dom är inte super kraftiga med dom känns och jag måste andas igenom dom. Så vi får hoppas att det har säts igång lite nu.. vi ska köra med färdknäppen ikväll också hehe😉.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar