onsdag 6 september 2017

Onsdag




Idag är det onsdag och vi har lämnat Ian på dagis. Jag har börjat dagen med att druckit mitt uppiggande matcha te och gjort en nyttig smoothie, tagit en dusch och pluggat lite till körkortet.
Det är bra för Ian att gå på dagis nu när jag har förvärkar för jag kan inte ge han den uppmärksamheten han behöver och jag är så irriterad hela tiden av allt det här. 

Igår så var det ju första dagen han började igen eftersom att sommaren är slut nu och då var jag med i en timme och det gick jätte bra, han tyckte att det var jätte kul!👍. 

På kvällen igår så fick jag jätte kraftiga värkar och jag trodde att det var riktiga värkar som hade börjat, för jag fick inga sammandragningar medans jag fick bara värkar som gjorde väldigt ont, men jag väntade lite att ringa förlossningen. Jag hade värkarna i flera timmar men sen mot natten så avtog dom.. ååååh varför händer det inget nån gång för?!!. 
Men idag så fick jag förvärkar redan på morgonen och det brukar jag inte få, dom börjar komma mest på kvällen, så det går väll undan lite iallafall men väldigt sakta.. suck!.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar