lördag 2 september 2017

Sakta på gång


I tisdags så gick jag in i en latensfas och det menas att förlossningen är på gång men väldigt sakta. Igår gick jag in i mellanlatensfasen och nu väntar jag bara tills jag kommer in i den aktiva fasen och får åka in till förlossningen👍.
Så idag har vi gått en promenad och jag har städat och hoppat för att sätta igång hehe.. och det värkar funka lite för har fått ondare värkar nu, det blev jobbigt när jag satt och åt middag.

 Men det känns som evigheter! Hoppas det händer snart!😍.



BB väskan är klar!

Det jag har packat med är:

Till lillen: 3 st Bodys 
                 3 par byxor
                 3 par strumpor
                 2 st sparkdräkt
                 Gosedjur 
                 Filt
                 Mössor
                 Tossor
                  Overall
                  Nappar 

Till mig:    2st ammningsbhar 
                  3 par trosor
                  4 par tröjor
                  3 par byxor
                  Skön långklänning
                  Strumpor
                  Kofta 
                  Tand borste och tandkräm 
                   Schampo
                   Bindor
                   Mascara
                   Rakhyvel
                   Hårborste

Det som fattas: mobilladdare, dator och dataladdare (men det tar jag sen)
                            Bilbarnstol (tar man också sen när man åker
                             Amningskupor (har inte hunnit köpt)

                   

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar