torsdag 14 september 2017

Slemproppen har gått



Hej igår på morgonen så hade min sambo och jag färdknppen och sen så höll jag på att packa tills vi ska flytta snart. Det verkade ta på mig igår för jag fick ont på kvällen och hade svårt att röra mig. Sen lite senare på kvällen/natten så gick slemproppen, inte hela slemproppen alltså delat av den, det var väldigt mycket slem när jag torkade mig och det har det varit varenda gång jag har torkat mig.. nu i morse var det så också, så det har inte slutat så det måste vara slemproppen men att den kommer sakta i delar. 
När det var dags att föda Ian (mitt första) så gick slemproppen men det var hela och det bara rann när min sambo och jag var i stan och det var en måndag, men jag kände inga värkar den dagen så dom skickade hem oss hela tiden. Dagen efter på tisdagen på morgonen så kände jag täta värkar och jag gick ett tag tills klockan var 5 när vi satt på en pizzeria och åt så blev dom starkare och tätare och då ringde vi in och fick komma in och då hade det hänt lite i alla fall men dom var tvungna att sätta igång mig.
Slemproppen behöver inte betyda så mycket men för mig när jag vänta mitt första så var det ett tecken i alla fall och det gick framåt. Så vi får se nu vad som händer eftersom att jag har haft förvärkar nu i 2 veckor och dom verkar inte göra så stor nytta.. så får se om slemproppen gör det, men jag hat i alla fall mer värkar hela tiden efter att den gick😉.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar