fredag 3 november 2017

Mysig torsdag



Jag skulle skrivit det här inlägget igår men jag glömde.. Ops! Hehe. 
Men iallafall så skulle vitos syster och hennes son som är 2 och ett halvt komma till oss igår, men hon avbokade det, så Jag kände mig rastlös och ville hitta på något. Mina föräldrar ringde då vid lunchtid och frågade då om dom kunde komma över en stund och ta med lite lunch. När dom kom till oss så hade dom med en smörgåstårta..uuumh! 😍.
Dom kunde inte stanna så länge så när dom hade gått så gick Jag, Vito och barna till sjukhuset för att jag skulle ta några prover.
Sen gick vi till biblioteket och lämnade böcker och lånade nya till Ian, han älskar när vi läser böcker innan han går och lägger sig.
Sen gick vi och handlade innan vi gick hem.

Imorgon ska ju vi ha halloween festen för barna.. Det ska bli så kul!, jag måste hinna och göra en kladdkaka ikväll som jag ska spritsa spindelnät.

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, jag gjorde min första köttgryta till fredagsmiddag och den vart lyckad👍. 
Just nu sitter vi och tittar på babybossen som Ian har valt och äter gott. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar