fredag 5 januari 2018

En stressig fredags kväll



Idag är det fredag och på dagen så gick vi alla ut och handlade lite och var ute. Sen blev det så kallt ute och då gick vi till ett café när båda barnen hade somnat och tog en fika.
När vi kom hem så gjorde vi hamburgare med halloumi och avokado med sötpotatis pomfritt.

Vid 6 tiden så gick min sambo på ett kvällsmöte och jag tänkte att jag skulle städa lite ikväll tills imorgon när vi får gäster, vi ska bjuda hem några på tårta eftersom att Vito fyllde år i tisdags. Men det gick inte så bra att städa för Nilo hade ont i magen så han skrek jätte länge och Ian var trotsig och gjorde inte som jag sa och sedan hade han sönder en julkula så det vart glas över hela golvet.. åh det blev så stressigt så jag tog fram chips och satt på en film och satt mig ner i soffan och mös med dom istället.
Nu är klockan 20.06 och Nilo har somnat och min sambo kommer hem alldeles strax😊.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar