onsdag 24 januari 2018

Lite sömn, sjuk och tandläkarn



Halloj! Inatt så fick jag lite sömn igen, Nilo är oftast missnöjd på natten. Ian var aldrig så när han var så här liten, han sov jätte bra på natten.
Klockan ringde 07.30 och då kände jag verkligen igen ork att gå upp då, men jag skulle lämna Ian på dagis 08.20 för att hinna sedan till tandläkaren 08.40. När jag var hos tandläkaren så hade jag inga hål som vanligt👍 jag har aldrig haft nå hål i hela mitt liv. Men jag orkade inte sitta där jag var så trött och kände mig sjuk.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och sov med Nilo, men jag frös så mycket och kände mig sjuk så jag kunde vara sova en timme medans Nilo sov länge den här gången, han sov 2 timmar och innan det så hade han sovit en timme medans jag var borta.

Snart ska jag hämta Ian på dagis om en timme men först så ska jag äta och sedan dricka te för min hals😊.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar