söndag 28 januari 2018

Min helg



Lördag
Fick jag sovmorgon! Vito gick upp med barna. 
Klockan 13.00 så kom mina föräldrar på besök en stund och dom kom med semlor och hallon och Ian fick godis.. han blev jätte glad😊. Vi satt och fikade och efter det så noppade jag mammas ögonbryn för att hon skulle ut den kvällen, jag får faktiskt alltid noppa hennes ögonbryn när hon ska ut hehe😉.
Efter det så gick vi ut med barna och handlade lite till middagen. Och efter det så hände det faktiskt inget speciellt förutom att vi åt middag och mös på kvällen.






Idag (söndag)
Inatt så sov jag knappt ingenting igen Nilo ville inte sova och när han väl somna så somna han i en kvart 3 gånger och sen vakna igen. På morgonen när ian hade vaknat då somnade nilo.. suck! Jag kände mig trött men jag gick upp och gjorde frukost till mig och Ian och sen när Vito vaknade så gick vi ut i snön och Ian åkte pulka. Sen gick vi och fikade och när vi gick hem så köpte vi med lite lunch hem.
När vi kom hem och hade ätit så blev jag så trött tanke på att jag hade sovit dåligt inatt, så jag gick och vilade med Nilo. När jag vaknade så sov fortfarande Nilo väldigt länge. 
Jag och Ian lekte tillsammans mycket och sen så gick jag och lagade karre och klockan 18.00 så sätt vi oss och spela bingolotto och åt karre. 
Nu är klockan 20.30 och jag har natta Ian för ett tag sen och nu ligger Nilo i min famn och sover. 


Hämtmat👍




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar