söndag 21 januari 2018

Pulka och grillning



Igår så åkte Vito, jag, Barnen, mina föräldrar, min syster, hennes kille och doms son till en pulkabacke och grillade korv och drack varm O'boy. Det var jätte kul och mysigt, ian älskade att åka backen, vi åkte flera gånger han och jag och Vito. Sedan grillade vi korv och drack varm O'boy och mös framför elden. Nilo sov helatiden och Ian var också trött så han somnade i vagnen framför brasan.. inte alls nära elden.
När barna sov så passade Vito och jag på att åka och vi åkte jätte fort.. Vi ramlade av en gång också haha, men det var superkul igår!.
Efter det så åkte vi alla hem till mina föräldrar och åt pizza och sen myste framför en film och åt ost och kex.
Vi sov över här inatt så nu är klockan 12.33 och vi ska åka hem snart för vi ska ha en liten myskväll ikväll, vi ska laga karre och spela bingolotto😊.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar