torsdag 18 januari 2018

Torsdag



Hejsan! Idag så lämnade jag Ian själv på dagis i 1 och en halv timme och jag blev så förvånad att han inte blev ledsen när jag gick, han blev det varje gång på det förra dagiset han gick på.
Jag gick hem och mös med Nilo i sängen och drack mitt kaffe varmt i lugn och ro👍, jag passade på och städade lite också. 
När vi hela familjen hämta han så blev han så glad och rusa ut stolen när han satt och åt och så "MAMMA"  och "PAPPA"😍.

Nu har jag tagit en lång skön dusch medans Nilo sover och Ian badar.


Igår kväll så fick vi främmande av två vänner som vi inte har träffat på jätte länge och dom har två döttrar på 1 åf och 8 månader och den minsta är 8 månader. Så äldsta tjejen och Ian lekte så bra till sammans och vi vuxna satt och fika med dom små. Det var jätte trevligt!😊.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar