måndag 26 mars 2018

Sol, hundvakt och sushi



Igår på söndagen så var det sol och ganska varmt, det kändes verkligen som sommar igår när solen sken😊. Så jag gick ut med barna i solen och Ian hoppade i vattenpölar. Vi gick till Lidl eftersom dom hade extrapris på entrecote. När vi kom hem från affären så kom mina föräldrar med deras hund som vi skulle va hundvakt åt. Ian tyckte det var jätte kul!. 
Till middag så åt vi entrecote och efter det så gick Vito och Ian ut med vovven på en promenad och när dom kom in så spela vi bingolotto. Sen så fick vi alla en kvällspromenad med hunden. Sen hämta min pappa hunden på kvällen.




 Dom här solbrillorna köpte jag för 2 år sedan när Ian var ett halvår och dom har hållt sig och inte kommit bort👍.

 

Vito var i stan på dagen och då bad jag han köpa hem sushi till mig som jag tog som kvällsmat👍. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar