tisdag 26 juli 2016

Bad dag



Hejsan igår så stod det ju att det skulle vara 30 grader. Så vito och jag bestämde oss för att Ian och vi skulle åka till ett bad och bada för att det skulle bli så varmt. 
Det var varmt innan vi åkte och sen bär vi kom fram så var det ingen sol och vi försökte ju leta efter skuggplats åt Ian.. men det var inte så lätt att se när inte solen var framme så vi gick och leta länge haha. 
Sen kom solen och vi hittade en plats. Sen så kom en vän till mig och hennes syster, så vi gick alla i den stora poolen och badade men Ian tyckte det var för kallt där så vi gick till babypoolen och där var det varmt och skönt. Sen gick vi och sola men solen gick bort helatiden. Sen kommer min mamma och d0 var det sol helatiden haha, men när vi gick och fika så kom det värsta regnet fast det var fortfarande sol. Det blev varmt och soligt igen efter en stund så min mamma tog hand om Ian så gick vito och jag och badade.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar