söndag 17 juli 2016

Dop



Hejsan, Igår så hade vi dop för våran älskade son Ian. 
Dagen var väldigt stressig, vi kom först till lokalen och fixade ordning och pyntade. Sen skulle jag, Ian, Vito och Ians gudföräldrar till kyrkan före än alla andra och prata hur vi skulle göra allt i ordning med prästen och sen så skulle klänningen på. 
När vi skulle gå upp på altaret så hade vi ingångslön musik som heter "can you feel the love tonight". Vito och jag läste upp en dikt och det gick ju bra det var inte så nervöst faktiskt och det gick bra fast jag har dyslexi. 

Efter Ian hade döpts så bjöd vi på smörgås tårta och sen till efterrätt så bjöd vi på cakepops. Sen bar det present öppning och jag skulle läsa på korten och visa upp allt Ian hade fått och dom som satt vid ett bord pratade medans jag stod där och läste upp korten och då blir man ju arg, man blir ju irriterad.
Men det var jätte fina presenter han fick.

Mer bilder kommer sen som togs av fotografer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar