tisdag 23 augusti 2016

Öppen förskola



Hejsan idag så åkte jag, Ian, Vito och moa och hennes dotter som är 3 nånader bara till öppenförskola. 
Idag var det vara 0 till 8 månader på öppenförskolan och Ian är ju 9 månader  men dom var inte så noga. 
Men nån annan dag så var det 8 till 18 månader om man vill ju gå till sammans med Moa och mirabelle, men dom är ju inte förstora eller för små vad man än gör, för det är ju bara sånger, lek och fika dom kör.

Efteråt så gick vi på stan och tittade på barnkläder och jätte andra fika saker till barn. 
Sen gick vi hem till oss och åt alla lite lunch. Sen gick vi hem till Mia och Mickey och åt jätte god köttfärssås och spagetti till middag.
Sen så gick jag till mina föräldrar och vi hade jätte kul för Ian skrattade jätte mycket i en timme när vi lekte med han haha.
Sen sövde jag han i vagnen och gick hem. Så nu sover Ian och vito och jag sitter och myser framför en film som går på 3 som heter this is War men det är slut typ nu haha

Men godnatt på er alla!.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar