fredag 17 mars 2017

Friday



Hej nu är det äntligen fredag!😂 Och då får man äta gott o bli tjock haha nä, men det jag tycker om med helgen är att man får äta massor med gott hehe😀.. fast "får" jag är ju vuxen så jag kan äta när jag vill, men när man har familj så måste man visa barnen att det ska bara vara godis på helgerna hehe.

Idag är Ian ledig från dagis också, han har faktiskt lång helg för han börjar inte förnst på tisdag igen. Så idag gjorde vi jätte go frukost efter som att det är fredag!. 

Idag ska vi väl försöka att hitta på något, det är så himla fint väder ute igen. Igår när jag åkte till sjukhuset så var det jätte soligt och varmt!. Jag var där eftersom att jag har problem med köldkörteln och den hade blivit sämre så jag tog nya prover och så får dom se om jag ska ha en ny medicin. Om man har problem med köldkörteln så kan det påverka foster, när jag väntade Ian så fick jag gå på 3-4 ultraljud med han och det var ju kul att få göra det ofta och inte bara en gång, så det kanske jag får göra nu också😋.
Men igår så när jag kom hem så hämtade min mamma Ian på dagis igår och jag kom ut för vi tänkte vara ute för det var så skönt ute, men när vi väl var ute länge å lekte då blev det kallt.. typiskt det ska alltid bli så😕.
Jag är faktiskt sugen på pizza igen alltså jag är sugen på det varenda dag nu!.. j'vla cravings! haha.

Men nu ska jag gå och göra i ordning lite lunch till mig, Ian sover så han får när han vaknar.

Hej då ha en trevlig fredag!.






Ett super tips till små barn!: Den här är så bra att ge era små barn för den är fast av sig och då blir det inte alls kladdig när dom äter den själv, för vanlig yoghurt är så rinnande och då rinner allt av från skeden på hela dom och det gör verkligen inte den här, den är också mjölk fri och jätte god, det är ju bäst för så små att inte dricka/äta så mycket mjölk. Finns med olika smaker: Blåbär, passionsfrukt och den nya som har kommit ut är hallon och jordgubb, men den var lite smsklös, jag tycker bättre om den med blåbär och passionsfrukt👍.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar