onsdag 22 mars 2017

Jag ska tatuera mig!



Jag ska tatuera mig för första gången nu på fredag kanske! Jag har aldrig haft nån tatuering förut och har alltid velat haft gör det är så snygg, jag tycker att det är så snygg att ha en sleeve när man är tjej (En hel arm).
jag vill ha nästan så på bilden men  jag ska bara göra dom två stora rosorna och då tänker jag att jag ska göra nåt meningsfullt med den och så tänkte jag skriva Ians namn och födelsedags datum typ bredvid/runt om rosen på nåt sätt och på den andra rosen så ska hans lilla syskonsnamn stå och det för ju bli när han/hon är född så man vet namnet och datumet.

Jag vet inte hur ont det gör men många killar säger att du måste dricka och ta nåt för att ta bort smärtan men dom säger att det inte hjälper ändå.. men men jag har fött barn så det här klarar jag av haha och jag ska ju göra en stor tatuering också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar