tisdag 28 mars 2017

Inte riktigt klar än



Hejsan! Jag tatuerade ju mig i fredags och jag visste inte hur det skulle kännas så jag var lite nervös, men  när han börjar tatuera mig så kändes det inget dugg. Min sambo kunde inte förstå hur jag kunde sitta så lugnt, han tycker att det gör jätte ont att bli tatuerad.

Men  tatueraren hade fått hem nya maskiner och först så kom det så dåligt med färg så första rosen tog 3 timmar men sen fick han igång den så han gjorde den andra rosen på bara 1 timme. Tänk att första gången när jag tatuerar mig så får jag sitta i 4 timmar men det var ju tur att det inte gjorde ont då, så vi blev inte riktigt klara vi skulle skriva i Ian bredvid rosen, men det skulle vi göra nästa gång när han fyller i min tatuering igen. Sen ska jag ju skriva det andra barnets namn i andra rosen men det får bli när vi vet och när hon/han kommer.
Asså när man har gjort en tatuering så vill man göra fler, jag sitter och tittar på fina tatueringar helatiden hehe.


Så här blev den 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar