tisdag 28 mars 2017

En solig dag på stan



Igår så var det lika fint som det var dan innan och då tänkte jag att jag skulle åka in med Ian  och köpa glass i det fina vädret. Vi skulle bara åka en bit men vi åkte ända till stan för att jag var tvungen att handla nya kläder nu när jag har blivit större och inte kan ha nåt på mig.

När vi kom in till stan så sov Ian fortfarande så jag passade på att shoppa. Sen träffa jag på några vänner och vi gick sedan och köpte glass för att jagöra hade lovat Ian det och han blev så glad när han såg glassen, han skrek ja,ja,ja! Hehe.
Sen skildes vi från dom och gick och handlade min favorit sallad och fruktmix och jordgubbar och satt oss och åt i solen. 
Jag tycker att det är så Nice att vara i stan  när det är fint väder!.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar