söndag 26 mars 2017

Sommarvärme + firande



I helgen så hade mina föräldrar hand om Alec (systers son), så jag var där med Ian och Alec och han lekte mycket och hade jätte kul. Vi grillade också och det kändes som sommar, men solen gick bort och då var det kallt så vi fick sitta inne.

Idag så åkte Ian, jag, mamma och Alec in till stan och skulle köpa en present till min systerskille innan vi skulle in och fira han.
Det var så himla varmt idag! Det kändes exakt som sommar, jag ville bara ha tröja på mig. Jag blev så chockad att det kunde bli så varmt när det vara ganska kallt igår och ikväll så var det skönt man frös inte ens.
Men vi shoppa lite och köpte presenter och den här gången  bjöd jag min mamma på lunch.

Ifredags så tatuerade jag mig.. det kommer ett inlägg om det senare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar