måndag 6 mars 2017

Min helg




Hejsan! jag bloggar så himla dåligt, jag kan göra ett inlägg i veckan men nu har jag bara några läsare så om jag skulle ha mer så skulle jag blogga mer, men jag vill ha mycket tid med min son och jag är så trött också när jag är gravid så jag sover helatiden, jag passar ju på att sova när Ian sover på dagen för annars har jag varit vaken och kunnat hållt på med datorn. Men idag fick jag sova kvar på morgonen när Ian vaknade så nu ska jag inte sova och försöka blogga.

Men nu ska jag berätta om min helg.


Fredag: Så åkte jag och Ian in till stan med min mamma, min syster, Ians kusin och min mormor. Ians kusins faster fyllde år på lördag så dagen innan så åkte vi in alla och köpte presenter till henne. Sen fikade vi, sen åkte dom andra hem så då blev mamma, jag och Ian kvar i stan så vi gick och shoppade och åt kinamat tillsammans. Sen kom vi hem sent och Ian, jag och Vito somnade samtidigt.


Lördag: Så åkte vi in alla till Nans kalas.. det var meningen att Vito skulle följa med men vår hund smet precis ut för dörren så han han inte följa med, han fick tag i henne sen.
När vi kom till kalaset så var det ett stort hus med 30-40 människor och jag kände ingen alls haha. Men det var jätte god mat och efterrätt, Ian älskade efterrätten hehe😁.
Vi var där ett bra tag och jag var jätte trött för jag fick springa efter Ian helatiden.
Sen åkte vi hem till mina föräldrar och Ian hade somnat i vagnen, han blev jätte hes efter vi hade varit där så han började bli sjuk stackarn. 
När vi kom dit så bjöd vito på dricka men jag var så trött så jag orkade inte sitta uppe så länge. Vi gick och la oss där.


Söndag: Vi var kvar hos min föräldrar och vi umgicks och Ian o Alec lekte med varandra, sen så gick vi en promenad så att barnen kunde sova, Ian somnade först så vi lekte i en lekpark med Alec och drack varm oboy.
Ian hade sovit en timme och sen vakna han till när vi var hemma hos dom igen så jag givk och sövde Ian igen och la mig å vila med han.. jag var så trött. Vi sov i 2 timmar till klockan halv 6 och när vi vaknade så ville Ian sova mer för han var så förkyld, jag gick upp och mös med han vid tvn och gav han alvedon och det blev lite bättre.
Sen gick vi hem på kvällen och sov.

 Idag: Idag ska ju han egentligen gå på dagis men han är fortfarande sjuk så jag stanna hemma med han. så jag har städat idag och nu sover han så jag har en liten ensam stund.




Den godaste chailatten jag köpte.


Kinamat med mamsi. 


Ian fick en jätte fin godis påse men han äter inte godis, men han fick smaka en klubba bara för att det var han som fick påsen, men Nan älskar att ge godis till barn hon ger alltid godis till min systers son och hon blir så arg på henne för Alec är bara två år haha.



Skön med snabbmat när man har städat hela hemmet.


Min lilla sjukling sover med sin bästa vän!💝.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar