torsdag 13 april 2017

Min lilla sjukling



Inatt så fick Ian feber, han vart jätte varm så idag har han och jag bara myst i sängen och tittat på film.. fast först när jag skulle välja en film som vi skulle titta på så hann jag inte ens hitta en innan han somnade hehe så trött har han varit idag, han har bara velat sovit. Fast jag tycker att du är väldigt mysigt när han är sjuk för då ligger vi bara och myser och tittar på film, men det är ingen kul för han när han är sjuk😣.

Men jag förstår inte vad det är med det där dagiset Ian går på, varje vecka fyra gånger s0 har han blinvit sjuk. Först en vecka så blev han förkyld och nästa vecka blev han magsjuk och veckan efter så blev han magsjuk igen och nu har han fått feber och det är alltid första dagen. Alltså jag blir så arg att det är exakt varenda veckan, det är som att föräldrarna lämnar sina sjuka barn på dagis fast dom är sjuka för att dom måste jobba så andra barn ska bli sjuka.. jobb är inte viktigare än sina barn!.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar