måndag 21 augusti 2017

Barnmorskan och körkortsplugg



Halloj! Idag så åkte jag in till barnmorskan medans min mor hade Ian. Idag var det inte ett så bra försök för jag fick först reda på att jag hade lågt blodvärde och sen hade barnet tydligen vänt sig, han hade huset nere för några dagar sedan och nu hade han vänt sig, så jag måste in till sjukhuset klockan 8 redan på måndag och göra ultraljud så om barnet inte ligger med huvudet neråt så måste dom vända på han så att han inte föds med rumpan först😯. 

Jag gick hem först och gick ut med hunden så jag skulle precis gå till min mor med fika och hämta Ian, men hon ringde mig precis och så att Ian hade somnat.. så jag stannar hemma en timme nu för att passa på att plugga medans Ian sover. Jag skulle vilja hinna att ta körkortet innan barnet kommer men tyvärr så kommer jag nog inte göra det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar