lördag 19 augusti 2017

Slapp dag



Hej! Äntligen helg!. Det jag tycker om mest med helgen är myset på kvällarna och när man lagar extra god mat till middag.

Igår så fick Ian väldigt hög feber så han sov jätte länge på dagen och vi skulle ju få främmande då som redan var på väg och så, men han var inte sjuk han hade bara feber och var trött så jag gav han en Alvedon så han blev lite bättre när dom kom. Det var jätte mysigt, dom kom med middag till oss som vi satt och åt och pratade och senare på kvällen så satt vi i soffan och mös med fredagsmys och pratade ett bra tag hehe. Ian var så trött så han somnade medans dom var här.
På natten så blev Ian jätte varm igen, han vaknade några kommer och när jag kramade om han så kändes det som att jag kramade en bastu😥.

Men idag är han mycket bättre och har ingen feber. Jag har fått lite sovmorgon idag.. skönt!👍. Det har regnat massor idag så vi har bara varit inne, jag har tagit en dusch, pluggat lite till körkortet och gjort nyttig lunch och nu så sover Ian i min famn och jag passar på att göra mitt medans 😉.


Min lunch med sötpotatis,morot kokade, tomatsås, hummus, maxhesallad, tomat och fetaost. En nyttig vegetarisk lunch👍.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar