torsdag 24 augusti 2017

Fasta i 14 timmar





Hej just nu sitter jag hos barnmorska och ska sitta och vänta här i två timmar för att jag ska göra ett graviddiabetes test. Dom vill göra det eftersom att Ian var så stor när han föddes och jag sa att det inte skulle vara nödvändigt eftersom att min mamma fick två stora barn och min syster fick ett väldigt stort barn, dom har inte fått höra att dom skulle kunna ha graviddiabetes, så jag sa att det gick i släkten med stora barn, men dom ville testa ändå så jag har fått fasta från klockan 22.00 igår kväll och nu är klockan 10.35 och jag ska få fasta i ytterligare 2 eftersom att jag måste sitta här och vänta i 2 timmar tills dom tar ett nytt prov. Jag känner redan att jag håller på att svimma men jag har inte tråkigt för jag packade med mig allt i väskan. Jag har med mig internet, dator, hörlurar och körkortsböckerna så jag kan passa på och plugga. Det känns ganska skönt eftersom att jag får ju ensamtid nu från att vara mamma så jag kan bara passa på att sitta och ta det lugnt nu och gra det jag vill på datorn👍😊.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar