måndag 28 augusti 2017

In på kontroll igen



Alltså gud vad många tider man måste få när man är gravid..suck!. Det är svårt när man har ett barn redan som man måste försöka fixa barnvakt till och sen är det ganska långt att åka för mig.

När jag var hos barnmorskan så kunde hon  inte känna om barnet i magen hade huvudet neråt, för då skulle jag åka in och kolla det idag med ultraljud och om det var så att han hade rumpan nere så skulle dom vända på han. Jag skulle faktiskt vara inne klockan 08.00 redan och då var jag tvungen att vakna 06.00 och min mamma skulle komma innan 7 och vara här hemma med Ian. Men på morgonen så försov jag mig så jag hade bara en kvart på mig att göra mig i ordning så jag hann inte äta nå frukost och jag fick skynda mig till tåget. Sen när jag klev på tåget så var det jätte fullt och ingen jävle ställde sig upp och lät mig som gravid sitta, det kom på bara mer och mer folk och tills slut blev det så himla fullt så alla trängdes sig med alla och där stod jag höggravid och trängdes och höll på att svimma typ, det var ingen luft och jätte varmt och sen hade jag inte ätit nånting heller. Sen kom jag flr sent också.. Asså vilken morgon!. 
Men allt gick bra och han hade huvet nere så inget mer behövdes göras. 
Jag köpte lunch hem till mamma, mig och Ian. Det var meningen att jag skulle köpa hem Sushi till mig och mamma och nudlar till Ian, men alla dom affärerna öppnade 11.00 och jag skulle åka hem innan 10.00 så jag köpte hem sallad till oss istället.

Min mamma gick hem för ett tag sedan och jag ska söva Ian nu och då ska jag också passa på att sova för jag är så himla trött!.

                    Smoothie med matcha!👌






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar