söndag 27 augusti 2017

Storstädat i 6 timmar



Idag bestämde vi oss för att vi skulle ha en städ dag och rensa exakt allt, organisera, skrubba väggar och golv. Vi tänkte att det kunde vara skönt unna lillen kommer för då blir det inte så mycket stök.
Mina föräldrar tog hand om Ian medans för Annes skulle vi inte ha hunnit med något och Ian skulle ha det så tråkigt medans vi städa.

Just nu är jag helt slut, jag har jätte ont i ryggen och jag håller medans på nu att lagar middag tills mina föräldrar kommer tillbax med Ian.

Men jag är inte alls trött jag har haft så mycket energi när jag har städat och det är tack vare matcha teet jag drack i morse. Alltså det är det bästa man kan dricka om man vill vara pigg. När man dricker kaffe så håller ju sig bara piggheten i nån timme men det här teet har hållt hela dagen.. love it!😍 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar