torsdag 28 december 2017

Förkylning och lite sömn



Halloj idag är det torsdag och vi har inte gjort så mycket idag, vi har bara myst, lekt och städat. Jag har också gått till affären och jag handlade lite tacos som vi åt till middag.
Just nu sitter båda barnen och tittar på babblarna och jag dricker kaffe medans jag bloggar👌.

Efter julaftonen så blev Nilo lite förkyld och han har varit lite ledsen.. speciellt på natten, han har sovit halva natten och sen den andra halvan av natten så har han bara gnällt och jag har inte lyckats få tyst på han, jag hoppas att det inte håller på länge till för idag har jag känt mig helt död, jag brukar inte göra det annars, jag brukar orka jätte mycket på dagarna.. Det har inte ens hjälpt att jag har druckit kaffe 😋. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar