onsdag 27 december 2017

Till vallentuna



Hejsan hoppas alla hade en trevlig jul, jag tycker det är så tråkigt när julafton är slut för det är min favorit tradition, den är så mysig.!. Men den här julaftonen gick faktiskt väldigt fort.
Men dagen efter är faktiskt också mysig när barna leker med alla julklappar och man tittar på lite julfilmer på Tv:n. Min sambo åkte hem dagen efter från mina föräldrar med Nilo  och jag stannade kvar med Ian så att han fick försätta att leka med Alec tillsammans med doms julklappar.

Igår så tog vi pendeln till Vallentuna för vi skulle fira lite jul med vitos storasyster. Hans syster vad jätte snäll och köpte 3 julklappar ivar till barna som dom fick öppna tillsammans. Sen åt vi entrecote och när barna hade somnat så satt vi vuxna o spela.

Nu är det onsdag och klockan är 17.00 och är på väg hemåt.. det är en ganska lång resa hem.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar