fredag 6 april 2018

Bästa köpet till Nilo



Jag har ju skrivit förut att Nilo har skrikit hela nätter och han har varit gnällig hela dagar, man var tvungen att flytta han överallt på en heldag för att han blev aldrig nöjd än vad han gjorde. 
Jag gick in på apoteket en dag och där köpte jag magdroppar och en napp som man lägger frukt i så dom slipper sätta i halsen. 
Men magdropparna har gjort susen!. Sen han fick dom har han sovit jätte bra på natten! Han hat bara vaknat 2 gånger och vill amma och sen så vaknar han senare på morgonen också. På dagen har han blivit mycket nöjdare faktiskt, han har blivit en helt annan bebis, han är glad helatiden och han kryper och leker jätte länge, han är nöjd länge nu när han leker. Det är så roligt för man får mer kontakt med han nu när han är glad istället för förut när han bara skrek. Det är så gulligt när han kryper till mig och vill komma upp till mig!😍.
Så det var hans mage som det var problem med, det kan bli så för många bebisar, så där är Semper magdroppar ett tips!👍.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar