onsdag 18 april 2018

En paus



Nu har jag inte bloggat på flera dagar för det går varit tufft för mig senaste tiden. 
I tisdags så fick jag kristallsjukan och det är när man blir yr i huvet i flera dygn och kan inte göra nånting man blir bara sängliggandes. Jag fick det på grund att jag har en deprition och är stressad. Det har varit jobbigt mellan mig och min fästman i flera år och jag har fått stått ut med mycket och jag har fått gjort allt med barnen och hemmet. Så när jag fick kristallsjukan så var det på grund av vårt förhållande, så jag bestämde mig för att åka hem till mina föräldrar med barnen för att åter hämta mig och ta en paus från min fästman. Jag var där i flera dagar och det var så mysigt och min deprition blev bättre! För när jag kom hem på måndagen så kände jag mig glad, jag trodde jag skulle känna mig deprimerad igen men så var det inte. När jag har haft depritionen så har allt varit jobbigt för mig, jag har tyckt att det har varit jobbigt att gå ut bara bland folk och så fort jag vakna så ville jag sova igen för mitt huvet orkade inte med någon dag alls. Så i tisdags när jag skulle lämna Ian på dagis så var jag glad att gå ut bland människor och så har jag aldrig känt förr och nu är jag glad när jag vaknar för att det är en ny dag. Det känns så himla skönt men jag är rädd att depritionen kommer tillbax för det har varit jätte jobbigt när jag har haft det. 
Det är bättre mellan mig och min fästman men vi är inte riktigt på banan igen.

Bilderna nedan är mina dagar när jag har varit hos mina föräldrar




Vi åkte hem till min syster och grilla




I lördags var det jätte varmt och Ian tog sitt första bad ute 


Igår när vi var hemma igen så grillade vi 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar