måndag 9 april 2018

Trevligt och kaos



I lördags så gick en vän och jag ut och hon är också två barns mamma till två döttrar. Vi gick först till ett ställe som hette pinchos och det var så fint där, när man kom in så var det massor av cirkus dekorationer och dom son jobba där var klädda i cirkus kläder. Vi gick till baren och tog en drink och där var det så fina drinkar med godis i och det var godis i hela baren. När vi fick drinkarna så fråga han efter legg och då kom jag på att jag inte tog med mitt legg.. asså jag förstår inte hur jag kunde glömma det och jag bor ju en halvtimme där ifrån med tåg så det skulle ta jätte lång tid att åka fram och tillbax och hämta det, så Moa och jag var ute jätte länge och försökte fixa någon som kunde köra oss hem till mig och hämta mitt leg. Hennes sambo har bil men han svara inte när hon ringde så då åkte vi hem till han och då fick han åka hem till mig och hämta mitt leg och vi passade hennes barn medans dom sov. Hon hade champagne hemma så det satt vi och drack medans vi väntade. Sen tog vi en taxi in till stan. Vi gick in på en krog och det vart roligt en början men sen så fick jag för mycket i mig och jag mådde bara dåligt och ville hem men då hade jag missat sista tåget så jag fick vänta till klockan 5 på det andra tåget. Men det var två jätte snälla killkompisar till moa som var så snälla mot mig och vänta med mig. Jag var så rädd att somna på tåget och det gjorde jag men jag vaknade till när det var en station innan jag skulle av som tur var!. 
Jag mådde så dåligt när jag kom hem och jag sov ändå till 12 på dagen och jag var så slö  hela dagen, jag orkade inte göra så mycket med mina barn och då känner man sig så dålig och tråkig mot dom. 
Det är inte min grej att vara ute och dricka, det är roligt när jag bara fick lite i mig men inte när det blev för mycket. Nästa gång så vill jag ta det lugnt😊. Jag är ju aldrig ute annars.. senaste gången var för 1 och ett halv år sedan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar