onsdag 27 september 2017

Håll dig pigg i en hel dag!




Matcha är ett slags teblad som man blir så himla pigga av!. Jag köper alltid matcha te och jag kan inte klara mig utan det!. första gången jag drack det så skulle jag stor städa och jag blev så pigg och fick en väldans energi, jag höll på i 5 timmar utan paus.. jag brukar aldrig orka så länge.

Jag klunkar alltid 2 koppar på morgonen och då är man pigg i en hel dag. 
Ni som tror att man blir pigg av kaffe.. det stämmer ej! man blir pigg en liten stund men sen blir man ännu tröttare innan man drack kaffe. Men matcha te håller i en hel dag i kroppen.

Man kan köpa matcha pulver också men det är dyrt ni kan hitta det för 250, men det är så värt det!. man kan då ha det i smoothies och man kan göra en god matcha latte av det också👌😊.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar