måndag 25 september 2017

Mycket med flytten



Mycket flytt och lite uppdatering.

Hej i hela helgen har vi hållt på att flytta grejer till lägenheten. Igår kom vi till den nya lägenheten i en stor röra. Så min familj och jag höll på att ställa i ordning alla möbler och det gick väldigt snabbt faktiskt. Sedan höll jag på att packa upp ur kartonger och har gjort lite idag också och vi är typ klara med allt redan👍.
Det har gått så fort efter som att Nilo är så himla lättsam och bära ligger och sover medans vi håller på, Ian har varit så duktig och snäll han med!❤.
Jag gjorde pku test idag på Nilo så jag gick till sjukhuset med båda och dom vara jätte duktiga. Sedan tog vi en fika alla 3.

Nu är klockan 19.36 och Vito är på ett kvällsmöte och jag sitter med både barnen i soffan och myser med film och vindruvor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar